Subject: Sv: Küsimustik Terviseameti labori koostööpartneritele
From: "bionordika.se Info" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 09:30:13 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Dear Customer

Can you please give me your information in English?

Med vänlig hälsning/Best regards

Anki Berglund

Technical support/ Customer service

BioNordika (Sweden) AB

Berzelius Väg 13                        [email-masked]

SE-171 65 SOLNA                      <http://www.bionordika.se/>
www.bionordika.se

Tel: 08-30 60 10
<https://www.bionordika.se/wp-content/uploads/2020/06/BNS_Allmnna_frsljnin
gsvillkor-2020_EN.pdf> Försäljnings- & leveransvillkor

Follow us on LinkedIn <https://www.linkedin.com/company/bionordika-sweden>

Från: TA Info <[email-masked]>
Skickat: den 17 mars 2025 16:18
Ämne: Küsimustik Terviseameti labori koostööpartneritele

Du får inte ofta e-post från [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Läs om varför det här är
viktigt

Hea koostööpartner

Saadame teile vastamiseks küsimustiku
<https://kysimustik.sm.ee/index.php/795641?lang=et>  seoses e-kataloogi
süsteemi kasutuselevõtuga.

Küsimustiku leiate aadressil
https://kysimustik.sm.ee/index.php/795641?lang=et   ja sellele vastamine
võtab aega 3-4 minutit.

Ootame tagasisidet,  teie vastus on meile väga oluline.

Küsimustik on avatud 31. märtsini 2025.

Lugupidamisega

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn